Photobucket

HIKMAH

>kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adap dan ketinggian ilmu seseorang bukan terletak pada wajah dan pakaiannya (HAMKA)

Friday, February 11, 2011

BILA JUMPA PENGETUA

7.15 am..aku turun dari dorm,,,rokol di kod badminton,,,macam2 kes pulak pagi ni..kantoi rokok la..kes jumpe dapur ganja la....jam dah nk dekat pukol 7.30..aku nk jumpa GPK HEM sebenarnya,,,sebab nk tanye dia pasal permohonan aku untuk balik hari ini..lepas rokol abis aku terus jumpa HEM,,tanya dia pasal balik tu la...dia kate nanti jumpa dia,,,pah tu dia suruh aku hantar fail ke bilik dia,,,aku pon pegi la....

nk jadi cerita..lepas aku antar fail tu....aku pon nk gerak kelas lani,,jumpe pulak member kat pejabat,,,dok borak pulak sambil ke kelas,,,dalam perjalanan tu,,,tengah2 naik tangge tu,,pengetua pon turun,,peh pengetua sekolah aku ni,,bapok la gengsternye,,badan stok2 orng main ragbi tu,,dia tu kalau lepang orang tk payah nk cakap la,,,kesan dia mampu bertahan lebih dari 24jam...lepang bukan skali dua,,,orang tkdan nk kasi penjelasan pak,pak,pak dia lempang,,

balik citer aku ni,,,lepas jumpe dia tu,,dia terus panggil kami...dia pon tanye"kelas ape ni"..tk dan member aku nk jawab,,,pak dia sepak tengkuk member aku,,,,pah tu aku plak,,,kami pon nk gerak lani...puk lagi sekali belakang tengkuk aku,,,sempat lagitu sepak aku,,,geram la aku kene dia kali..hilang la ngantuk kejap,,,dah la kepala ni baru lepas kene bole sofball,,,sampai ade bukit melawati la atas kepala ni....

begegar kepale otak aku...huh serius lepas tu berdenyut kepale aku..lepas ni aku memang tank bertembung dia lagi....nasib tk sepak muka,,kalau tk bersepai aku punye cermin mata ni,,,,ni jela aku nk story,,,

No comments:

Post a Comment