Photobucket

HIKMAH

>kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adap dan ketinggian ilmu seseorang bukan terletak pada wajah dan pakaiannya (HAMKA)

Saturday, February 5, 2011

BEGINI AKHIRNYA...

Aku tahu mase itu emas!
Jangan membazirkan harta karun..
Dengan bermain-main..!
Jangan cuba halang aku!
Aku bukan budak-budak! dan aku tahu apa yang aku inginkan!

Jangan mintak benda yang aku tk punya!
Semua yang aku nk,aku ada!
aku ada cara sendiri.Biar aku bebas!
Aku nk over and over!

aku nk ruang sendiri..
jangan tanya aku kenapa..
Dewasa itu aset aku..
ceria sampai ke tahap maksima..!

Mari bersama ku.
jangan tuduh aku jahat jika belum kenal....

Oi! korang yang bercinta!menagis,ketawa,gembira..
memori mudah di perolehi..
Jangan kau berat hati..
Bermain itu cara yang pasti dapatkan tenaga untuk hidup..

Letak beg ke tapi..!
Letak kerja rumah ketapi!
Aku tahu apa aku buat.korang patut tahu jugak!
hidup ini mesti bebas,,,

Inilah kehandak utama aku,,tapi....

KAhwin,ada anak,pertemuan dan perpisahan....itu semua boleh jadi berkali-kali..
Tapi alam persekolahan datang hanya sekali,,
Tak kira walau hebat ke tk..
Itulah memori pahit manis yang akan kekal buat selama-lamanya..!

                                                            RING! RING!
                                           Kelas Under 18 End Of Fear...bersurai

No comments:

Post a Comment