Photobucket

HIKMAH

>kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adap dan ketinggian ilmu seseorang bukan terletak pada wajah dan pakaiannya (HAMKA)

Saturday, February 5, 2011

BERMULA

aku mule bace komik under18 karya zint ni,,mase sekolah menengah rendah tk silap aku form 2 kot,,,mase tu member aku ade bawak komik under18,,,start dari tu aku mule minat bace komik ni,,,lepas tu dah dekat setahun la gak,,aku from 3,,,nk PMR la mase tu kan,,aku terserempak dengan dia punye    sambungan,,,under age,under18 fear no more,under18 fearless,under18 no fear,under 18 end of fear...dan lasssss skali under 18 diari sivik yosi,,,dalam banyak2 komik,,,diari sivik yosi ni yg lain  dari yang lain,,,,tk macam komik under18 yang lain,,,citer dia lebih menerangkan kisah dari pada komoik under18 yg mula2 sekali,,,tapi lebih kepada watak yosi...

Dalam banyak2 novel,,,,under age merupakan komik yang paling susah aku nk cari,,,sebab komik tu dah lame,,,susah nk cari kuluarannya lagi.....tapi nasib menyebelahi aku....aku jumpe komik tu dekat temerloh,,mase nk balik ke rumah,,,ngam2 plak duit tu,,,aku tk pikir panjang terus je aku beli komik tu....
macam komik2 yang lain...aku akan beli on the sport kalu aku jumpe,,,memang tk pikir panjang...

No comments:

Post a Comment