Photobucket

HIKMAH

>kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adap dan ketinggian ilmu seseorang bukan terletak pada wajah dan pakaiannya (HAMKA)

Tuesday, March 15, 2011

SAHABAT SELAMANYA....

Hari ni aku nk story pasal member aku,,,
ha,,,,dorang ni antara member yang paling rapat ngan aku,,,biar aku kenal kan serang demi sorang.
Yg botak tu awei (syazwi) yang tengah tu apul (saiful) yg  kiri sekali tu sam (shamim)..
aku kenal awei ngan apul memang lame,,,dari sekolah rendah lagi..
mase tu aku ketua darjah,,2 intan,,biasalah name pun ketua ramai la anak buah kan...
tapi dorang ni la paling rapat dan setia nagan aku,,
mula kami bertiga jer..kat sekolah agame pon kami sekolah yg same..dudok tempat yg same..cuma
sekolah kebangsaan kami dah berlainnan kelas,,,yela kene asingkan ..ikot risult exam akhir taon..
apul ni dok kat taman ape tah,,aku tk tahu nk aje la name taman tu..."sori ek apul"..
awie kat taman delima,,jadi tiap kali aku nk g skolah agame kadang2 aku gerak ngan dia..


um mengenai sam (tu la name yg dia nk sangat org paggil) kami bertiga mulai rapat mase sekolah menengah
from1,,dia mase sekolah randah same gak sekolah ngan aku,,tapi tak rapat jer...
dia ni anak tylor tau,,,so mase from 1 kami satu kelas nk tempah name buat atas topi..tempah kat dia la
..harga memang "BERPATUTAN"...sejak tu kami mulai rapat..so kami selalu lepak sesame..
buat keje bodoh pon sesame...tapi tk la bodoh tahap gaban punye,,
yg paling aku tk boleh lupe,,,mase from 2 kami ade kacau sorang girl ni...
sampai dia mengis la...
lepastu akak dia pon datang..tengah lepak2 ni sebelum nk masuk kelas...awie gak yg kene,,
tapi tak sebab bende tu punye pasal...girl tu dah jadi awek salah sorang kawan aku bertiga ni..
hai,,,idop2...kite orang still sesama sampai from 3,,,and dah dapt risult PMR,,,
masing2 pilih haluan masing2,,,tapi kami tetap lepak sesama bila ada mase....
banyak lagi yg aku nk story pasal SAHABAT aku ni....
tapi aku rase yg ni dah memadai,,
yela kang kalu lebih2...takot menyeleweng plak...

Last sekali aku nk bagi tw,,,dorang ni antara ahli terawal UNDER AGE,,,
JADI AKU HARAP KITA AKAN TERUS BERSAHABAT SAMAPAI BILA2...
susah senag kita dah lepas same2,,dah paham perangai masing2...
ape yg pembaca perlu tahu..
DIAORANGLAH
SAHABAT AKU SELAMANYA...

Ya Allah,,kau kekalkanlah persahabatan ini..jangan kau tinbul kan perasaan iri hati,,terhadap kami..
letakkan sikap persaingan diantara kami bagi menjadi hamba yang paling hampir
dengan Mu...
Amin....

No comments:

Post a Comment