Photobucket

HIKMAH

>kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adap dan ketinggian ilmu seseorang bukan terletak pada wajah dan pakaiannya (HAMKA)

Friday, May 13, 2011

MALAM MINGGU DI ASRAMA

salam..kpd semua pembace...
hati aku ni dah ketar giler nk kongsi satu citer ngan korang...

 Bende ni jadi mase aku balik...dari tingok latihan..lakonan sempena hari guru skolah aku.
 bile aku dah sampai je dlm dorm,,,subjek aku mestilah nk tido...yela..dah pukol 12 mlm mase tu...
 tengah2 nk lelap kan mate ni,,tetibe jer dorm aku jadi rioh,,,aku pon tk jadi la nk tido...
 ni mesti malam ni ade funcion....ape lagi bantai budak from 4  la,,,,aku ni jenis suke meningok jer..
tapi agak2 budak tu...dah nyawe ikan...aku try2 gak la tolong...tolong kasi suasana tenang jela.. 

 MAse bende tu nk mula...aku tingok member aku sorang ni...open dulu poin..dengan budak from sorang ni,, 
 tapi dia ade member from 5 gak ..kire backup la...ckp punye ckp...member aku sorang ni open la budk from4 ni,,,kasi satu tang muka dia...pahtu yg backup dia terus la..bantai balik member aku tu...
 bile backup dia masuk campor jer...satu dorm BERAMAI la bubuh dia...sampai kepala dia kene jack..

 Budk form4 tu ape lagi cabot la....member aku try kejar gak..tapi tk dapat...

aku pon ingat nk sambong la balik tido..
tetibe jer....warden asrama,,laki sorang,,pompuan 2 ke 3 orng gak la...
kecoh2...cari 2 org budk laki....from5...ngan pompuan from5 gak..ilang takde dlm bilik...
ini dah makin panas ni....aku tingok kat balkoni borm aku...ade budak tengah kejar something..
lepas tu bising...TANGKAP BASAH,,,TANGKAP BASAH,,...samapi member aku yg tengah tido ni aku kejut....
 
"bangun $%#^%$ ade budak kene ckup seh,,,,tangkap basah,,," dia pon dengan mate blur,,,bangun la...
yg pompuan tu kene cekup dlm surau....yg laki dekat bengkel KFL...
aku dapat cerita...dorang ni dah jumpe,,lepas isyak lagi...ade projek la tuu...
sebenarnye,,,budak yg tolg nk cari tu...niat bende lain....tapi jadi bende lain...bile warden masuk campor....
lepas kene tangkap tu...ape lagi soal jawb la...depan tangge asrama,,,,budak2 from5 semua keluar nk dengar...siap menyarap atas lantai lagi...


lepas kes tu selesai...sambg blik kes tadi...budak from4 yg kene debik tu...dia dah panggil...budak dia..
konon nk datang gak mlm ni....kami pon tunggu la sampai pukol3 am...
tugu punye tunggu...aku pon tido la...sebab sok ade sukan neka utk asrama.....
bile esok tu....sukan punye sukan,,,drom aku menang...no berapa senyap2 sudah...
lepas tu,,,utk acara penutup...ade persandingan,,,pasal budak yg kene cekup mlm tadi la,,,,

kadang tu sian pulak aku tingok...sepatutnya cikgu jangan la sampai malu kan dorang cam tu sekali...
siap ade silat,,,tepung tawar,,,ade pengapit lagi....budak2 lain pon nyanyi la...lagi lagu jangan berpacaran dengn selamat pengatin baru...hai semoga bende i jadi kan pengajaran utk aku..dengan orang yg melihat kejadian ini,,,,

No comments:

Post a Comment